HTML

Mac:tértem - áttérés Windows-ról Mac-re

Egy ősgyökeres Windows hívő megtérése vagy bukása

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Oreg diszno ne masszon fiatal kocat...vagy megis?

2010.11.29. 18:22 IMBrod

Akart a fene uj rendszert megtanulni. Mar oreg ven csatalo vagyok hogy minden uj hajpra lecsapjak: nekem a telefon a Nokia 1611-es es a 2010-es - ha tehetnem, Win95 OSR2-t hasznalnek a mai napig.

Sajnos azonban a technika elment mellettem, es nem kicsit. Egesz jol elvoltam a WinXP-vel, igy 2010-re meg is szerettem - foleg amiota latom, hogy milyen lett a Win7. En a mai napig atkapcsolok minden 2003 szervert es XP-t a klasszikus kinezetre, keptelen vagyok hasznalni az "uj" modern kinezetet. Sajnos ez a lehetoseg a Win7 megjelenesevel megszunt. Ertelem szeruen elso nyomoromban (nem igazodom el az uj menurendszerben) azonnal leptem at Linuxra, az Ubuntu Desktop verzioja regi jo barat, es hat Linux alatt jobban elboldogulok, mint Windows 7 alatt.

Ugrottam volna, de nem lehetett: a vadiuj Dell E6410-es laptopomon fagyott mint a levego egy Orban-Gyurcsany szemparbaj alatt. XP mar nem mehetett tovabb (reszint a 4 giga ram miatt), de a 32 bites es a 64 bites is fagyott. Ugyhogy maradt a Windows 7 - az is fagyott mint az allat (napjaban 4-5 alkalommal), viszont attol nem is vartam mast.

Most viszont a kezembe kerult egy csoda, egy szepseg, egy Liptai Claudiaba oltott Jessica Alba - egy MacBook Air, es ugy gondoltam, hogy meger egy probat, megprobalok szepen atkoltozni a masinara, es kihozni belole amit lehet.

Eltoltottem vele 2-3 napot, es eddig nagyon kellemes velemennyel vagyok rola. most itt telepedik mar mellettem, mert a reinstallt mindenkepp ki szerettem volna probalni. Meg 39 perc es remenyeim szerint elkezdhetem hasznalatba venni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mactertem.blog.hu/api/trackback/id/tr82481753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása